De regnar och regnar!

2009-07-30 / 14:02:38
Fy vilket skitväder!! Hoppas verkligen det blir finare på lördag om vi ska åka till Old Style Weekend! Skulle vara riktigt roligt att komma dit =) 

Jag börjar jobba om 1,5 timme.. Ska faktiskt bli gött, tror jag. Haha. Gött att få göra någonting i alla fall, börjar redan bli rastlös efter att ha varit ledig igår =P Längtar till skolan också! Det ska bli skönt att få komma tillbaka, speciellt roligt ska det bli att träffa alla igen =) Nu var det längesen! Tycker faktiskt om att sitta vid skolbänken, lite rastlös är man väl, men det är ändå gott på ett sätt. Jaja =)

Nu ska jag inte göra nånting, haha. Bara sitta här tills jag börjar! Btw, ska klippa min lugg kortare, den är på tok för lång.

Puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det mesta är skoj nu faktiskt, jobb, skola.. Ja bara man gör något.

Det är på tok för tråkigt att inget göra!

Det bästa med skolan är att man är där mån-fre så är man ledig lör-sön.. Helt perfekt!

På jobbet är man ju ledig typ 3 veckodagar o jobbar helgen. Kan ju kvitta. :-S

Kommenterat - 2009-07-30 / 19:06:14  | URL - http://mommymakinmonsters.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: