Funderar på en sak

2009-07-11 / 14:43:38
Jag ska nog slänga ut min våg, eller ge den till någon annan. Jag väger mig typ 100 gånger i veckan, men det står samma siffror jämt, näst intill i alla fall. Så kanske lika bra att jag gör av mig med den och skiter i att tänka på vikten och bara försöka må bra och tycka att jag är bra som jag är, några siffror avgör inte det. Right?

Så jag ska inte väga mig på lääääääänge. Kanske blir ett överaskande resultat framöver, kanske positivt, kanske negativt!
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Jag sa Nej när mamma frågade om jag inte ville ha deras våg, usch man blir verkligen beroende av skiten. Dock är det ju bra att se ifall man har gått upp men samtidigt så märker man ju det på kläderna om inte annat. :)

Kommenterat - 2009-07-11 / 22:37:20  | URL - http://mommymakinmonsters.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag passar den väl då, men blir den besvärlig måste du ta tillbaks den .....

Kommenterat - 2009-07-12 / 09:52:37
Postat av: Camilla

Mamma: Haha ja du får passa den =) Och jag tror nog inte den blir besvärlig =)



Amelie: Ja verkligen. Varför ska man hänga upp sig på sin vikt ärligt talat?

Kommenterat - 2009-07-12 / 20:58:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: