Ooooh! =)

2009-07-15 / 16:46:16
Imorgon är jag ledig! Mmm kan inte beskriva känslan för hur jävla skönt det ska bli att sova ut imorgon! FY FAN VA GÖTT! Haha, typ så kanske =) Har verkligen jobbat som en tok det sista, och till helgen blir det jobb igen! Men en dag ledig gör så jävla mycket. Även lördag blir bra för då jobbar jag kvällen! Då börjar jag inte förän halv fyra tror jag, och då kan man sova ut då med! =) Jag och Amelie satt och pratade om att jobba heltid inom äldrevården.. Ärligt talat, hur länge skulle man orka det? Skulle man orka? Om man fick ett erbjudande om att jobba heltid inom äldrevården i ett år, skulle man ta det?
Jo! Det skulle man väl.. Men jag menar. Man tycker redan det är mycket som det är på sommarjobbet, ligger inte ens på 100% nu.. Ca 85% tror jag.. Och det tycker jag känns som mer än heltid.. Haha! Jaja =)
Man kan fundera mycket. Jag trivs jävligt bra där jag jobbar nu i alla fall! Skitbra verkligen! Jag undrar hur det skulle bli att jobba på något annat ställe? För där jag jobbar nu har jag jobbat i ett flertal år som timanställd och har jobbat varenda sommar sen.. Ja, jag kommer inte ens ihåg, haha. Länge äre i alla fall. Kanske sen jag var 17. Och jag menar, när man trivs så bra som man gör, då måste det väl vara svårt att kunna trivas på ett nytt ställe? Man är ju så van vid att trivas och att allting bara flyter på. Hmm.. Det känns skitbra att komma dit varenda dag och även när man inte vart där på flera månader så känns det ändå jättebra att komma tillbaka dit. Ja, här kan vi snacka trivsel i alla fall. Jäklar vilken go sammanhållning det är. Jag har ju vart lite på andra ställen men jag kan väl säga att det INTE går att jämföra med detta.

Oj! Vad långt det blev =) Hopp! Där fick ni en inblick av det i alla fall! =)

Puss och Kraaaam!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: