Shoppa =)

2009-07-08 / 20:37:28
Åååh vad jag älskar att handla kläder, när man väl har råd med det, haha =) Nu var det ju dags efter jag fått första lönen osv =) Önskar jag kunde shoppa varenda dag om det skulle vara så! Skulle även köpt en puder, men just det pudret jag skulle ha var ju slut överallt! Konstigt.. Hmm.. Men men, ingen fara med det, bara att kika en annan dag ist =)
Så idag är jag på bra humör, vilket jag inte var innan jag shoppade, haha =) Vaknade nog på fel sida eller något. Jaja =)
Här kommer en bild på vad jag köpte i alla fall.



Linne och T-shirt från Cubus, Blus/Top och Knälånga jeans från Cassels.

Brukar aldrig hitta kläder, men idag så =) Men det var ju tack vare älskling också som fick syn på en del av kläderna som han tyckte passa mig =) Kläderna ser väl inte aå fina ut just på det kortet, mycket bättre när det sitter på. Får fixa kort på det, men det gör jag en annan dag!

Kram!!
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Där gjorde du en del fynd kanske.



Ser fram emot att se min vackra lilla sötis i nåt.



Kramisar

Kommenterat - 2009-07-08 / 21:14:35
Postat av: Camilla

Jaa, jättefina kläder =)

Du får se nästa gång vi ses =)



Kraaaam!

Kommenterat - 2009-07-08 / 21:56:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: