Då sitter man här igen =)

2009-11-16 / 00:18:57
Pigg och överenergisk som vanligt klockan tolv på natten.. Ååh, varför ska man bli pigg nu för? Det bara slår över från extremt trött till extremt pigg. Och sen, när man försöker sova.. Då ligger man och vrider och vänder på sig i ett antal timmar innan man somnar. Så ringer klockan och då vaknar man med grus i ögonen, härligt :) Haha, fy fan :) Tycker mest det är skrattretande, haha. Hoppas det vänder snart! Det gör det väl när jag kommer tillbaka till skolan och de vanliga rutinerna :)

Idag fick jag träffat Malin en stund i alla fall, cyklade hem till henne en sväng efter praktiken. Fick sluta en timma tidigare idag så det var jäkligt skönt :) Sen gick vi hem till mig, hämtade upp Malins cykel och tog oss en tur till shell för att köpa lite chips och diverse, haha :) Ena dagen sitter man och klagar på att det är så onyttigt och sen sitter man där med en påse i handen i alla fall :) Jaja, man ska la kunna götta sig :)

Jag har kommit fram till mitt första mål, jag ska åka till Tyskland och besöka Kölnerdomen, hur mäktigt är det inte lixom?

Kommentarer!
Postat av: Mamma

Vi tar bilen, du, jag och bror din kanske..... Om du inte har nån annan att åka med..... hihi



Kramisar från mammmmmmmmsen

Kommenterat - 2009-11-19 / 00:36:33
Postat av: Camilla

Ja, vi åker!!!!! :D

Kommenterat - 2009-11-19 / 14:12:08
Postat av: Malin G

Jag vill med!!!! :D

Kommenterat - 2009-11-19 / 23:44:33
Postat av: Camilla

Wie ja! :)

Kommenterat - 2009-11-20 / 16:25:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: