Söndag

2011-02-20 / 20:09:33
Men det känns som vilken dag som helst.. Asså, det är SÅ träkigt att gå hemma på dagarna. Tristess! Man blir ju tröttare än tröttast.. Men i veckan som kommer ska jag göra upp ett schema hur jag ska söka jobb. T.ex söka 5 jobb på måndagar genom arbetsförmedlingens hemsida, tisdag - ringa runt. and so on. Ska även börja träffa en jobbcoach i trollhättan vilket jag tror kommer göra stor nytta. Denne kommer hjälpa mig med cv osv. Kan bli bra!

Dagens fundering:

Folk, människor, personer.. Whatever.. Jag är så trött på folk ibland, folk ska vara störst, bäst, vackrast, roligst osv.. Tänker inte på några speciella personer nu men bara överlag. Ibland lägger man märke till att folk är så jävla kaxiga över internet jämfört med hur dom är irl. Finns det något mer störande? Folk vågar så mycket när dom sitter bakom en skärm där ingen ser dom. Ah.. Jag blir trött på't ibland bara.

Aja.. Imorgon är det måndag i alla fall, känns skönt med en ny vecka!


Pyss heeeeej!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: