Nyttigare livsstil! =)

2011-02-05 / 21:00:29


Sportlife.. Varför har jag inte börjat där tidigare? Det är ju så sjukt kul! Vad ROLIGT det är att träna! Älskar det verkligen trots att jag bara varit där 2 gånger än så länge. Jag och Amelie har siktat in oss på flera pass som vi ska köra nästa vecka så det känns riktigt bra! Kul när man väl har provat på allt så man vet vad man gillar bäst! =) Så hoppas man är lite mer "fit" nu till sommaren!

Träningsvärken är jag inte van vid, men vad gött det är! Konstigt nog, haha =) Är väl för att man känner att man gjort något bra! Denna helgen blir det vila i alla fall så vi inte kör järnet så vi tröttnar, haha! =) Alltid när man känner att något är kul så vill man ju göra det hela tiden, men nog inte så bra att träna järnet när kroppen inte är van. Så får bli lite mjukstart! =)

Att börja träna, det var ett bra val jag gjorde! Bra för mig! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: