Mums :)

2011-02-25 / 14:24:31
Sitter här med en stor kopp the och kom på att jag behöver uppdatera lite ;)

Snart ska jag antagligen få praktik på Ekeliden, äldreboendet som jag bor granne med! Skulle ju vart helt perfekt!
Har längtat så efter att få göra någonting på dagarna för jag blir verkligen galen av att gå hemma, HUR kul är det?! Fy fan man kan ju inte ha tråkigare...
Får reda på det i nästa vecka om det blir någonting där! :) Hoppas, hoppas!! :)

Igår tränade jag Bodypump, satan vad jobbigt det var! Snacka om att man är otränad, fan det svider ju i musklerna.. Hahaha.. Men blir snart bättre med det där! ;) Bara man tränar några gånger i veckan så är de la bra :)
Funderar dock på att ta promenader de dagar jag inte tränar så man håller igång sig lite mer :)
Kanske inte det roligaste att promenera men.. Funkar ju :)

Och nu är det helg, igen.. Tiden går fort! Men det blir allt en lugn helg, har varken råd eller ork att göra nånting.

Sugen på att köra ett Core-pass sen.. Men inte kul att dra iväg själv så jag ska kolla runt lite om nån är sugen!

Ha en ba helg alla!

Puss Mulle.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: