Frukost med Amelie.

2011-02-21 / 12:02:12
Idag kom Amelie hit på frukost efter hon lämnat Maxxen på dagis. Konstigt bara för så fort vi träffas så sitter vi och gäspar, haha. Börjar bli gamla och gråa. Hähä.

Kul att höra att det går bra för Maxxen på dagis, men det är klart att han klarar det galant den grabben! =)

Sååå, vad ska man göra idag? Ska ta och ringa Komvux i alla fall och se om jag kan få läsa några kurser hemma på kvälls/helgtid så man kan beta av lite så har jag bara sjukvårdskursen kvar sen, men då måste jag ju vara i skolan för att klara den kursen, då är det ju även praktik på 1 månad på NÄL.
Och ikväll så blir det förhoppningsvis lite träning, blir nog gymmet isf. Känns som man börjat tappa motivationen lite men det är la bara att ligga i några gånger i veckan så blir det bra! =)

En blogg som jag bara älskar, hon är så sjukt duktig på att rita/måla/teckna.
Kolla in: http://bokkei.blogg.se/

Kanske skriver några rader senare. Ha en bra dag!
Hoppas våren kommer snart..............

<3
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Mysipys! =)

Kommenterat - 2011-02-21 / 13:57:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: