Hej igen kära blogg!

2010-09-07 / 22:22:39
Gud vad jag har saknat denna bloggen, och tänka sig att jag kunde återställa den också, trodde den var helt väck ju! Vad roligt! =) Och senaste inlägget skrev jag precis när jag hade flyttat hit. Var ett tag sen, hehe! Och vad har hänt sen dess? Joo det har väl hänt en massa men minns väl knappt hälften, haha. Sommarjobbat har jag ju gjort i alla fall =)

Så har jag ju tagit upp studierna igen, och det känns riktigt bra!!! Det trodde jag inte men jag trivdes som fisken i vattnet redan första dagen, vilken superduperklass jag har hamnat i! Nu hoppas jag bara på bra besked från csn, vet inte om jag ska få studielån eller inte eftersom att det strulade sig förra terminen.. Men jag har skickat in alla papper osv och hoppas nu på det bästa så jag kan vara klar i Januari, det skulle vara toppen! Då har man en utbildning så kan man söka jobb sen. Och efter det kommer körkortet inom kort förhoppningsvis! Gud vad jag längtar efter körkort..

Och Musse han mår SÅ bra! Nu är han ju utekatt och springer ut och in, vilket kan inte kunde göra när jag bodde i stan på 3dje våningen på hedmanstorget, haha. Stackarn! Inte konstigt han pratade o pratade o pratade som han gjorde där! Vad instängt och tråkigt för honom.. Nu har han kattkompisar och springer omkring här ute och mår så väl, härligt!

Jag har nog saknat att skriva blogg märker jag, skriver ju som bara den, haha.. Men det var nog allt för idag!
På återseende!

Puss & Kram Mulle! =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: