VÅR! <3

2011-03-23 / 00:31:57
ÄNLTLIGEN ÄR DET VÅR! Känner mej lycklig i hela kroppen, jag bara spudlar av glädje!
Så himla härligt! :D
ALLT känns bra nu, verkligen allt. Solen har hittat hit, jag har fått ett vikariat på stället jag känner mej hemma på och verkligen tycker om. Jag trivs bra i min lägenhet och jag älskar min lilla pissekatt Musse som ligger på min mage just nu och spinner så gott, hihi! <3
Tänk om det kunde kännas så här bra jämt!

Imorgon ska jag ta och ringa runt och skriva in mej på fler ställen så jag får chans till mer jobb också! =) Nu kan man ju även jobba i hemvården på våren då man kan cykla runt till vårdtagarna. Känns som det blir bra detta bara jag ligger i och visar att jag vill jobba. Sen måste försöka läsa färdigt mina kurser så jag blir utbildad undersköterska så jag får större chans till fast jobb. Nu måste jag verkligen ta tag i detta och inte ligga på latsidan.. Jag har såååå svårt att få saker och ting gjort, det är nog nackdelen med att vara Mulle. Haha.. =) Jaja, men nu så!! =)

Sitter och lyssnar på musik nu, ibland undrar jag vad jag skulle göra utan musik? Så fort jag sätter mej vid datorn slänger jag på mej hörlurarna, sätter på musiken och höjer till max! Mmmmh !! Love love..
Det är bra när man är ledsen, när man är glad, när man känner sig lycklig osv osv.. Musik ger en såna känslor.. Mycket bra =)

Skriver i bloggen alldeles för sällan, borde skriva mer men.. Kommer inlägg titt som tätt i alla fall så håll utkik! ;)

Till helgen känner jag för att festa, såååå.. Det får bli fest tror jag minsann! =) Jobbade ju hela helgen som var så det kändes ju såådääär.. Fast ah.. Rätt gött ändå.. Aja =)

Favvolåten just nu:





/Mulle
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: