Söndag!

2011-02-06 / 14:01:00
Hej hej! Hoppas allt är bra med er! =)

Idag är det söndag, en seeeeg söndag.. Börjar bli sjuk tror jag.. Lite förkyld och har den där jobbiga skjukdomskänslan i kroppen, känns inget vidare =/ Hoppas det bara är falskt alarm och att det kanske bara är tröttheten som gör att jag känner mig så här. Kanske är för att jag börjat träna och att kroppen inte är van?
För sjuk har jag verkligen ingen lust att bli.

Har varit en lugn helt för övrigt. Har tänkt att städa och fixa hemma men ingenting har blivit av. Har börjat lite men det går lååångsamt.. Får se om jag orkar ta tag i det senare, får se hur jag känner mig då.

Har slutat bita på naglarna btw.. Ni som som biter påå naglarna vet hur svårt det kan vara att sluta.. Det har jag också alltid tyckt! Men sen jag tog bort mina lösnaglar som jag hade i några dagar så har jag inte rört mina naglar, bara målar och filar dom, de blir så fina så! =) Bara bra saker detta året, slutat röka, slutat bita på naglarnaoch börjat träna, känns himla bra det! =) Snusar ju men.. Bättre än att röka i alla fall. Ska väl sluta med det någon gång också, men det är mycket svårare än att sluta röka. Aja! =)

Nu ska jag ta mig en dusch och se om jag vaknar till liv så det kan bli någonting gjort idag i alla fall. Kan ju vara bra att fixa lite mat så jag får någonting i magen. Finns ju inget jobbigare än att gå runt och vara hungrig. Hehe..

Ha en bra dag alla! =)

Puss & kram!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: