Flytt om 2 veckor! =)

2010-04-17 / 11:57:22
Jaaaaaaaa! Jag fick ju lägenheten som jag SÅ GÄRNA ville ha, fy fan vad härligt! =) En stor etta på 50 kvm, nyrenoverad och har uteplats med kvällssol! Kan det bli bättre? Näääääääää =) Den är så ljus och öppen, I like! Åååh jag kommer trivas som en gudinna! Bara 2 veckor till dess, så det är redan dags för att börja packa osv! =) Kommer bli mycket dessa 2 veckor, har ju även skolan att fixa. Så ska man packa o flytta mitt i allt. Men det går la rätt fort ändå =) Får börja rensa massa skit till att börja med iaf, men vart ska man börja? Åhååååå.. Hehe..
Sen är det lite annat som händer också men det är inget jag tänker gå in på.....

Sååå.. Nu ska jag nog börja rota i min klädkammare där jag har SÅ mycket skit =( Vad ska man med allt till? Det bara står där inne, jag har ingen nytta av någonting? Lika bra att hiva allt känns det som.. Aja!

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Mammi

Släng, släng, släng, släng, släng. Sen slänger du lite till....



Puss

Kommenterat - 2010-04-18 / 16:00:27
Postat av: Amelie

Har du lite kläder du ska slänga, typ tröjor så mottages det gärna på Halvors Väg i Trollhättan..

Kommenterat - 2010-04-18 / 19:44:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: